Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

Πού πήγαν τα Χριστούγεννα ;

Κάτι φοβερό έγινε στη Γη!

Το πιστεύετε ; Χάθηκαν τα Χριστούγεννα από όλη τη Γη!!!!

Όλοι οι άνθρωποι ήταν λυπημένοι ! Τα παιδιά είχαν στενοχωρηθεί γιατί χάθηκε και ο Άι Βασίλης και δεν θα είχαν δώρα!

Εγώ ήμουν ο μοναδικός άνθρωπος  που ήξερα πού ήταν τα Χριστούγεννα!

'Ένα βράδυ που δεν κοιμόμουν ,είδα όλα τα χριστουγεννιάτικα δέντρα ,τα στολίδια ,τα φωτάκια και τον Άι Βασίλη να πετούν μακριά ,προς το διάστημα!

Το είπα στη ΝΑΣΑ και αποφάσισαν να με στείλουν στο διάστημα ,να βρω και να φέρω πίσω τα Χριστούγεννα!

Έτσι λοιπόν ,ξεκίνησα με το διαστημόπλοιο το ταξίδι μου στο διάστημα!




Ταξίδευα για μήνες χωρίς να βρίσκω τίποτα!

Ξαφνικά ,ενω είχα απογοητευτεί πως δε θα τα βρω ποτέ , συνάντησα μια Μαύρη τρύπα . Είχε τόση μεγάλη βαρύτητα ,που με ρούφηξε μέσα της!

Φοβήθηκα πως δεν θα επέστρεφα ξανά στη Γη!

Και εκεί που νόμιζα πως θα πεθάνω ,βλέπω μπροστά μου έναν γιγάντιο κομήτη ,σε σχήμα χριστουγεννιάτικου δέντρου και πάνω του είδα όλα αυτά που είχαν χαθεί απο τη Γη !

Προσγειώθηκα σε ένα κλαδί του και βγήκα από το διαστημόπλοιο!

Με καλωσόρισε ο Άι Βασίλης ,αλλά και όλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια που εδώ ήταν ζωντανά και μιλούσαν!
Έπαθα σοκ !
Μου είπαν όλοι να μην φοβάμαι κι εγώ ηρέμησα!

Τότε  μου είπαν πως έφυγαν από τη Γη γιατί είχαν βαρεθεί επειδή οι άνθρωποι μόνο στόλιζαν αλλά δεν έδιναν σημασία στα Χριστούγεννα!

Δηλαδή δεν αγαπούσαν πια ο ένας τον άλλον ,δεν βοηθούσαν ο ένας τον άλλον , τα παιδιά που έπαιρναν πολλά δώρα δεν χάριζαν τίποτα σε φτωχά παιδιά , αναγκάζουν φτωχά παιδιά να δουλεύουν,
πολεμούν μεταξύ τους ,σκοτώνουν ο ένας τον άλλον ,γι 'αυτό τα Χριστούγεννα δεν θέλουν να ξαναγυρίσουν!

Εγώ τους είπα πως οι άνθρωποι κατάλαβαν το λάθος τους και υπόσχονται να μην ξανακάνουν τέτοια πράγματα . Πριν φύγω μου είπαν πως δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς τα Χριστούγεννα!
Όλα τα στολίδια με πίστεψαν ,μόνο ο Κακούλης ,ένα στολίδι - τύμπανο τους έλεγε να μην με πιστέψουν!

Ο Άι Βασίλης όμως που με γνώριζε ,ήξερε πως λέω αλήθεια και για να γλιτώσει την γκρίνια του Κακούλη τον δωροδόκησε με πολλά δώρα γιατί και τα υπόλοιπα στολίδια και δέντρα ,μαζί με τον Άι Βασίλη κατάλαβαν πως ούτε κι αυτοί μπορούσαν να ζήσουν μακριά από τους ανθρώπους!

Έτσι όλοι μαζί επιστρέψαμε στη Γη!
 Οι άνθρωποι χάρηκαν πολύ και περάσαμε τα καλύτερα Χριστούγεννα!

Ψάξτε καλά τα στολίδια σας ,μπορεί να βρείτε κάποιο να σας μιλάει!


ΥΓ Η ανάρτηση είναι έμπνευση από την κ. Αριστέα εδώ!

25 σχόλια:

  1. Ουφ! τρόμαξα και εγώ μήπως και τα στολίδια δεν ξαναγυρίσουν στη γη και έτρεξα γρήγορα να κάνω σέρβις στη σκούπα μου,για να πάω να βοηθήσω τον φίλο μου τον Αι Βασίλη γιατί καθυστέρησε τις προετοιμασίες του... άσε που φέτος έχει διπλάσια δουλειά, πρέπει όλα τα παιδάκια που άφησαν το σπίτι τους και ταξιδεύουν, να πάρουν τα πιο πολλά δώρα!
    Μην ανησυχείς όλα τα παιδιά τις μέρες των γιορτών είναι σε καλά χέρια!
    Πολλά πολλά φιλάκια Α που θα πει Αληθινά και χωρίς σάλια!
    Η μάγισσα Άιναφετς που δεν ξεχνά ποτέ ούτε σένα ούτε τον αδελφό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω ξέχασα να πω ευχαριστώ στην πριγκίπισσα Αριστέα για την όμορφη γιορτινή της έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @μαγισσούλα μου να'σαι καλά!
      Πάω να του κάνω σπέσιαλ ανάρτηση του Πεπιτούλι σήμερα!♥

      @Πέτρο θα σου έρθω πάλι! ♥

      Διαγραφή
  3. http://princess-airis.blogspot.gr/2015/12/blog-post_13.html

    Πέτρο μου!
    Γράφω στη σημερινή μου ανάρτηση (την αφιερωμένη σε σένα):

    "Αχ Πεπίτο μου γλυκό, να σκέφτονταν έτσι και οι μεγάλοι
    τι καλά που θα ήταν!
    Περιττό να σας πω ότι αισθάνομαι ότι μου έβαλε τα γυαλιά
    (εγώ ακόμα να γράψω τη δική μου ιστορία!)."

    Σε ευχαριστώ που έγραψες μια τόσο δυνατή και φανταστική ιστορία!
    Συγκινήθηκα πολύ. Και τι καλά που έπεισες τα Χριστούγεννα να γυρίσουν πίσω. Γιατί τι θα γίνουμε χωρίς Χριστούγεννα;

    Φιλάκια πολλά και πες του Νικόλα ότι περιμένω και τη δική του ιστορία με χαρά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφη ιστορία Πέτρο μου!
    Πολλά πολλά μπράβο!!!!
    Τρέχω στα στολίδια μου να δω τι έχουν να μου πουν!
    Καλά Χριστούγεννα, με πολλή φαντασία και όμορφα ταξίδια στο διάστημα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Πέτρο.
    Όσο υπάρχουν παιδιά σαν κι εσένα, έχουμε ελπίδα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω, Πέτρο! Τί όμορφη η ιστορία σου! Πρέπει να είσαι πολύ γλυκό πλάσμα!
    Χάρηκα πολύ που διάβασα αυτή την υπέροχη συμμετοχή!Τα αγαπάμε τα Χριστούγεννα! Δίνουμε και παίρνουμε αγάπη και... τρώμε και μελομακάρονα! (Κι ας μην συμφωνεί η Αριστέα!)
    :-)
    Να είσαι καλά πάντα!
    Φιλιά πολλά!
    Γιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τις ωραιότερες ιστορίες που έχω διαβάσει! Πέτρο, μπράβο σου, είσαι Πετράδι μοναδικό!!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω..πω.. να είσαι καλά Πέτρο μου μπραβο σου που έφερες πίσω τα Χριστουγεννα και τον Αγιο Βασιλη τι θα γινόταν οι ανθρωποι χωρίς αυτα; ουτε δωρα ουτε τίποτε δεν θα είχαμε.. ομως πιστευω να κρατησουν τις υποσχέσεις τους οι άνθρωπο... καταπληκτική ιστορία αληθινή ειναι ε;
    Παω τωρα να δω τι έχουν να μου πουν τα στολίδια μου.. ναι; φιλακιαααα
    Υ.γ. την επόμενη φορά που θα πας ταξιδι να με πάρεις και μενα μαζι σου στο διαστημα; το λατρεύω.....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ανάρτηση σου Πέτρο ,δείχνει τις σκέψεις σου ,τους προβληματισμούς και τη λαχτάρα μη χαθούν τα Χριστούγεννα . Όταν παιδάκια σαν και εσένα μεγαλώνουν με τέτοιες αρχές και αξίες -ένα μεγάλο μπράβο στους γονείς σου- ναι ,,πιστεύω ότι ελπίδα υπάρχει για ένα καλύτερο αύριο στη γη !
    Καλές γιορτές παλικάρι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η ιστορία σου. :)

    Καλά Χριστούγεννα Πέτρο.
    Υγεία, ευτυχία και πολύ φαντασία :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχη ιστορια σε βρικα μεσα απο τη νασια! σ ακολουθω απο δω και περα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέτρο μου εισαι εξαιρετικός! Χαίρομαι πολυ που σε γνωριζω! Λάτρεψα την ιστορία σου :-)
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι τόσο όμορφη η φανταστική αυτή ιστοριούλα, μου θύμυσε τις γιαγιάδες που μάζευαν τα μικρά παιδάκια για να τους πει παραμύθια, καθισμένοι όλοι γύρω απ' το μαγκάλι για να σπάει η χειμωνιάτικη παγωνιά και το πιο ωράιο τα παιδάκια πήγαιναν για ύπνο, ευτυθχισμένα γεμάτα όνειρα.
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πετρο συγχαρητηρισ να μεινεις ακριβως οπως εισαι ...υπεροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέτρο, πολύ χάρηκα που σε γνώρισα! Η ιστορία σου μου άρεσε πολύ! Και, ξέρεις κάτι; Εμένα όλα μου τα στολίδια μου μιλάνε!
    Καλές γιορτές να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μεγάλε καλά το πας.
    Συνέχισε να ζεις τη ζωή σου σαν παραμύθι αλλά μάθε να μην πιστεύεις αυτά που σου λένε οι άλλοι. Μεγαλώνοντας θα ακούσεις πολλά.

    Ένας συνονόματος που πολύ θα ήθελε να είναι και συνομήλικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι φανταστική υπέροχη ιστορία είναι αυτή;μπράβο Πέτρο μακάρι όλα τα παιδιά να σκέφτονταν σαν κι εσένα!!!!καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα με κάνεις να πάω να ψάχνω τα στολίδια μου νυχτιάτικα! Χαχα :) Πολύ ωραία πέρασα κι απόψε εδώ Πέτρο. Να γράφεις ιστορίες, να τις διαβάζουμε και να κοιμόμαατε γλυκά.. Τώρα που είπα "γλυκά", όνειρα γλυκά Πέτρο ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου, Πετρο! Μολις μιλησα με τα στολιδια μου και σου στελνουν χαιρετισματα κ ευχαριστουν που τα εφερες πισω. Εισαι, λενε, ο πιο κουλ αστροναυτης-συγγραφεας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβερή η ιστορία σου Πέτρο!!! μου άρεσε απίστευτα και η ζωγραφιά σου όμως!!! να συνεχίσεις να γράφεις τόσο όμορφες ιστορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία και καλογραμμένη η ιστορία σου Πέτρο!
    Ταξίδεψα κι εγώ μαζί σου κι ένιωσα το φόβο και την αγωνία μήπως και δεν γυρίσουν πίσω τα Χριστούγεννα, αλλά ευτυχώς τα κατάφερες να με κάνεις χαρούμενη και να μπορώ να μιλήσω πάλι με τα στολίδια μου! Εκπληκτική η ιδέα σου και Μπράβο! Συνέχισε να γράφεις και να ζωγραφίζεις έτσι όμορφα! Σου εύχομαι Καλές και χαρούμενες γιορτές με τους δικούς σου και καλή πρόοδο! Στέλνω ένα ευχαριστώ με μια τρυφερή αγκαλιά γιατί πέρασα πολύ όμορφα εδώ σήμερα! :))
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστω πολύ όλους για τα καλά σας λόγια !Είμαι χαρούμενος που σας άρεσε η ιστορία μου !Ελπίζω τα στολίδια σας να σας ειπαν ωραιες πεςριπέτειες από το διάστημα!
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!ΠΕΤΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στ΄αλήθεια πολύ ωραία η ιστορία σου.
    Καλή σου χρονιά σου εύχομαι.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή