Τρίτη, 7 Απριλίου 2015

Διακοπές του Πάσχα

6/4/15

Χτες η νονά του Νικόλα ,του έφερε λαμπάδα με πυξίδα!
Εμένα η νονά μου ,δεν έχει έρθει ακόμα και ανυπομονώ !
 Μόλις ειδα την πυξίδα ζήλεψα και θέλω κι εγω.

Παρακαλάω τη μαμά μου ,να μου πάρει κι εμένα και είπε πως δεν ειναι σίγουρη αν θα παει ή αν θα βρει πυξιδα. Αν θα παει ,εξαρτάται απο τη συμπεριφορά μου κι εγω προσπαθω να ειμαι καλό παιδί ,ήσυχο και της λέω συνεχεια πως την αγαπώ περισσότερο από όλους!

Τωρα που δεν εχουμε σχολείο περνάω τέλεια! Η δασκάλα μας μάς έβαζε πολλές εργασίες και βαριόμουν να διαβαζω ,ειδικά με το γράψιμο.

Τα απογευματα παίζω έξω αλλά αρρωστησα και δε βλέπω να με αφηνει η μαμά να ξαναβγώ.
Το πρωί διαβάζω την Οδύσσεια ,γι αυτό η μαμά μού είπε πως αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος να μου αγοράσει μια πυξίδα.

Αν δεν μου παρει η μαμά πυξίδα ,θα μου δείξει ο μπαμπάς πως να φτιαξω μόνος μου απο το ίντερνετ ,αλλά εγω θέλω να ειναι με ατσάλι και μεγεθυντικό φακό ,όπως του αδερφού μου κι αυτά  δεν μπορουμε να τα φτιάξουμε μόνοι μας.

...............................................................................................
7 / 4 /15

τελικά δεν πήρα πυξίδα ,γιατί ήθελα κι ένα ρολόι και προτίμησα αυτό.
Πήγα με τη μαμά και διάλεξα αυτό :







τρελάθηκα όταν το είδα!!!!Από τη στιγμή που το πήρα το κοιτάω συνεχεια . Ακόμα και στο δρόμο ,που γυρνούσαμε ,εγω κοιτουσα το ρολόι και η μαμά μου είπε πως θα μου κρατά το άλλο χέρι μην πέσω!

Στενοχωριέμαι μόνο που η μαμά δεν με αφήνει να το φοράω στο σχολείο,αλλά μέχρι να αρχίσουν τα σχολεία εγω θα την έχω πείσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου