Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014

Τα κάλαντα

21 / 12 / 04

Για πρώτη φορά στη ζωή μου φέτος θα πω τα κάλαντα. Θα τα πω με τη Μυρσίνη ,τη Μελινα και τον αδερφό μου το Νικόλα .
Ανυπομονώ. Προχθές το βράδυ τα είπα στον μπαμπά μου ,για να δει αν τα ξέρω. Μου είπε πως αν και ήταν μεγάλα και δύσκολα τα έμαθα.
Τους έχω τρελάνει όλους να τα λέω όλη την ημερα στο σπίτι . Η μαμά μου πήρε τρίγωνο και ενα σκουφάκι Άη Βασίλη . Μου είπε πως αν χτυπάω το τρίγωνο δυνατά θα το κρύψει.

Εγώ θέλω να πω τα κάλαντα για να μαζέψω χρήματα ,αλλά η μαμά μου λέει να μην σκέφτομαι τα χρήματα ,αλλά να πάω για να περάσω ωραία με την παρέα μου και για την εμπειρία.

Μπορεί κάποιοι να μην ανοίγουν την πόρτα  ή να μη δίνουν πολλά χρήματα και η μαμά μου είπε να είμαστε πάντα ευγενικοί και να λέμε σε όλους ευχαριστω ακόμα κι όταν δε μας δίνουν τίποτα.
Τον αδερφό μου δεν τον θέλω μαζί μου γιατί ακόμα δεν έχει μαθει τα κάλαντα ,μόνο ανοιγοκλείνει το στόμα του.Και τον βαριέμαι πολύ.Eίναι και γκρινιάρης.

24 / 12 / 04

Σήμερα ,ξύπνησα χαρούμενος γιατί θα λέγαμε τα κάλαντα ,αλλά όταν πήραμε τηλέφωνο τη Μυρσίνη ο μπαμπάς της μας είπε πως έλειπε στο χωριό της.Νευρίασα γιατί δεν με ειδοποίησε και την περίμενα αρκετη ώρα .Ετσι ήδη πολλά παιδιά είχαν πει τα κάλαντα στην πολυκατοικία μου. Αποφάσισα τότε να τα πω μόνο με τον αδερφό μου.

Πάμε στην πρώτη πόρτα ,τίποτα ,πάμε στη δεύτερη ,τίποτα ,παμε στην τρίτη τίποτα ,κανείς δε μας άνοιγε . Στενοχωρηθήκαμε πολύ και οι δυο . Ηρθαμε πάλι στο σπίτι ,αλλά η μαμά μας ξανάβγαλε έξω! Αυτή τη φορά όμως άρχισαν να μας ανοίγουν ,να λέμε τα κάλαντα και να τους ευχαριστούμε ! Η μαμα που είχε βγει στα σκαλιά μας είπε μετά πως κάθε φορά ,από τη χαρά μας ο καθένας έλεγε πάνω απο 5 φορές '' καλά Χριστουγεννα ,καλή χρονιά'' όταν τελειώναμε.Ο αδερφός μου ντρεπόταν και είχε άγχος.Εγώ θύμωνα γιατί όλοι έδιναν τα χρήματα στον Νικόλα ,αλλά εγώ τα έλεγα πιο δυνατά.



Μετά μας πήγε στη δουλειά του μπαμπά και στις γιαγιάδες και τελικά μαζέψαμε 60 ευρώ!
Αμέσως πήγαμε και αγοράσαμε απο 2 τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια και οδηγήσαμε στην πλατεία ηλεκτροκίνητες φόρμουλες.

Πέρασα τέλεια σήμερα.

4 σχόλια:

  1. Αγγελική (η μαμά του Πάρι και του Ορέστη)24 Δεκεμβρίου 2014 - 2:32 μ.μ.

    Μπράβο στα παιδιά μου !!! Και του Χρόνου !!! Θα το δείξω να το διαβάσουν ο Πάρις κι ο Ορέστης που τους παρακαλούσαμε να μας πουν τα κάλαντα σήμερα και δεν άνοιγαν με τίποτα το στόμα τους !!! Τα γαϊδουρομούλαρα !!!

    Εγώ τα είπα τα κάλαντα και στον Χρίστο και στην μαμά μου και στον μπαμπά μου, αλλά δεν μου έδωσε κανένας λεφτά !!! Μου είπαν να μην ξανατραγουδήσω γιατί τους ξεκούφανα !!! Τι να πω ;;; Δεν ξέρουν να εκτιμούν τις καλές φωνές μου φαίνεται !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πεπιτούλη μπράβο που ακούς τη μαμά αλλά να της πεις ότι εντάξει είπαμε είναι καλκή και σωστή μαμά αλλά το παρακάνει! Μου θυμίζει τη δική μου μαμά: όλο οδηγίες ήταν!
    Κι εγώ είπα τα κάλαντα στη μαμά μου και στον μπαμπά μου και η μαμά μου, μου έδωσε 20 ευρώ! Κι εγώ πήγα κι αγόρασα τα υλικά για να κάνω μπισκοτάκια υγιεινά! Πότε θα έρθετε με τη μαμά σου να τα δοκιμάσετε;
    Φιλάκια πολλά και να περάσετε υπέροχα τα Χριστούγεννα!

    α και μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω ( και να σε αναγνωρίζω στις φωτογραφίες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάσου! αχ! μάλλον δεν γράφεται έτσι το γειάσου! ούτε έτσι, αλλά έτσι, γεια σου!
    Λοιπόν, είμαι η γιαγιά του Αλέξανδρου 7 χρονών και της Ίριδας 5 και μισό, επίσης είμαι η καλή μάγισσα Άιναφετς και το μαγικό μολύβι, στα παραμύθια του Παραμυθά! (τα έχει το Παραμυθάς.ΤV στο internet!
    Έμαθα πως θέλεις να γίνεις "παραμυθάς" και ήρθα να σου δώσω μια ευχή, με το μαγικό μου ραβδάκι.... βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ! (ευχή!)
    "Εύχομαι να γίνεις ένας μεγάλος παραμυθάς, όχι μόνο όταν μεγαλώσεις αλλά από ΤΩΡΑ"... γι αυτό γράψε μας, ένα όμορφο παραμύθι ΕΔΩ!
    Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες και να ξέρεις, πως όταν έχουμε ένα δίδυμο αδελφό, στη ζωή μας, όλα γίνονται πιο εύκολα!
    :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααααα νομίζω οτι η μαμα σας καταπιέζει.. έ;.. που θα παει θα μεγαλωσετε και τα δυο.. και τότε θα κανετε οτι θελετε...χι.χι. .μπράβο όμως που είπατε τα καλαντα και του χρόνου.. να τα ξεναπείτε .. καλα λέει η μαμα .. εδώ έχει δικιο να λεμε και την αλήθεια..!!.... οταν μεγαλωσετε.... θα την καταλάβετε..!!!
    φιλιά.....απο την γιαγιά της Βικυς ,της Ερρικας , του Αρη και της Γιωργίνας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή