Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Το εμβόλιο

Τετάρτη 17/12/14  (πηγαίνω Β' Δημοτικού)

Την Τρίτη 16/ 12 /14  κάναμε δοκιμαστικό εμβόλιο μαντού στο σχολείο.

Δύο παιδιά έκλαιγαν πολύ και 1 δεν καθόταν να του το κάνουν. 
Ο συμμαθητής μου ο Πέτρος ,που μας κάνει τον δυνατό και τον γενναίο ,ούρλιαζε και με κούφανε.
Όταν ήρθε η σειρά μου είχα λίγο άγχος.Σήκωσα το μανίκι μου ,μου το έκαναν ,αλλά δεν έκλαψα. 
Σε όσους δεν έκλαιγαν η γιατρός έκανε ένα σχέδιο στο χέρι του.Εμένα μου έκανε ένα αρκουδάκι!


Η Ευγενία όταν της έκαναν το εμβόλιο ζαλιζόταν ,έκλεισε τα μάτια της κι έλεγαν πως λιποθύμησε! Οι γιατροί της έβαλαν τα πόδια ψηλά σε ένα θρανίο και μετά την έβγαλαν έξω κι αυτη συνήλθε.
Εγω φοβήθηκα μην πάθω το ίδιο και είπα στον Κωνσταντινο να συζητήσουμε κάτι για να το ξεχάσω.
Την Πέμπτη θα κάνουμε το εμβόλιο με βελόνα αυτη τη φορά,γιατι την Τριτη δεν ήταν με βελόνα .

Υποσχέθηκα στον μπαμπά μου πως δε θα κλάψω όμως φοβάμαι.

Φοβάμαι μήπως κλάψω και ντροπιαστώ.

Πέμπτη 18/12/14

Σήμερα κάναμε το εμβόλιο,αλλά δεν έκλαψα, όπως υποσχέθηκα.Στην αρχή σκέφτηκα να κρυφτώ στις τουαλέτες για να μη με βρουν ,αλλά δεν το έκανα γιατί σκέφτηκα πως ειμαι μεγάλος πια και δεν πρέπει να φοβάμαι!
Η Ευγενια αυτη τη φορα δεν λιποθύμησε και ο Πετρος απλά έκλαιγε ,δεν ούρλιαζε.
Όταν ηρθε η σειρά μου ,ειχα πάλι άγχος κι όταν ειδα τη βελόνα αγχώθηκα περισσότερο.
Η γιατρός μου είπε να πάρω βαθιά ανάσα ,εγω πήρα αλλά όταν με τρυπησε δε γινόταν να μην κάνω ''άου'' !
Μετά με έτσουζε αλλά μου πέρασε γρήγορα.
Στη συνέχεια μπήκε ο αδερφός μου και τον ειδα αγχωμένο κι αυτον και του είπα: '' εσύ δεν έχεις κλάψει ποτέ ,θα κλάψεις τώρα;''.
Όταν θα ξανακάνω εμβόλιο δεν ξερω αν θα έχω άγχος ,θα σας πω όταν γίνει!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Πέτρο!

    Καλά έκανες που δεν έκλαψες γιατί το εμβόλιο δεν είναι τίποτα το τρομερό, αλλά και να γινόταν στραβή και έκλαιγες λίγο δε θα έτρεχε και τίποτα! Έχω ρίξει κλάμα εγώ!

    Καλή αρχή και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγω ,μικρός έκλαιγα,τωρα μόνο άγχος έχω στην αρχή.
    Ευχαριστώ .Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή