Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

Οι σούπερ ήρωες και οι κακοί

Στο σχολείο είχαμε να γράψουμε μια ιστορία με τις λέξεις : ακρίδα , σπίρτο ,πριόνι, ομπρέλα ,τρένο ,ακορντεόν και τσουγκράνα!
Εγώ ήθελα να γραψω μόνος μου ,χωρίς να με βοηθήσει η μαμά μου ,αλλά ο αδερφός μου βαριόταν και ήθελε τη μαμά.
Την έγραψα μόνος μου σε πρόχειρο (έγραφα περίπου 1 ώρα) και μετά η μαμά μου διόρθωσε τα ορθογραφικά λάθη και μου έβαλε κόμμα και τελείες ,γιατι σε αυτά μπερδεύομαι! Ημουν πολύ χαρούμενος γιατί για πρώτη φορά δεν μου έσβησε καμιά λέξη!
Ο Νικόλας ,επειδη είχε αργήσει ,στο τέλος την έγραψε από το βοήθημα.
Την επόμενη μέρα η δασκάλα μου διάβασε μόνο την δική μου ιστορία ,είπε στα παιδιά να με χειροκροτήσουν και αυτά ειπαν πως τους άρεσε η ιστορία μου γιατί ήταν θρίλερ.


Χάρηκα πάρα πολύ που άρεσε σε όλους η ιστορία μου.

 Η δασκάλα μου είπε να ορκιστώ πως την έγραψα μόνος μου κι εγώ της είπα :
'' Κυρία ,μόνος μου την έγραψα όλη την ιστορία ,ο αδερφός μου την αντέγραψε από το βοήθημα!''





4 σχόλια:

  1. Πεπιτούλη ...είσαι όντως απίθανος ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εσείς είστε απιθανη με όσα φτιάχνετε!Πετρος

      Διαγραφή
  2. Φοβερή η ιστορία σου!
    Αλλά, βρε Πέτρο... "τον έδωσες στεγνά" τον αδερφούλη σου!!!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή