Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014

Καλώς σας Βρήκα!

Γεια σας είμαι ο Πέτρος  ή Πεπίτος ή Πεπιτούλης ,όπως με λέει η μαμά μου!
Είμαι 7 χρ και αποφάσισα να γίνω μπλογκερ γιατί η μαμά μου ,μού πετάει τα γραπτά ημερολόγιά μου ,όταν τελειώσουν οι σελίδες τους ,λέγοντάς μου πως έγραφα βλακείες!

Εδώ θα γράφω ό,τι μου συμβαίνει στη ζωή μου!


Σήμερα ,στο σχολείο ,ο κ. Διευθυντης ,στην προσευχή είπε να ΜΗΝ πάμε στην παιδική χαρά ,γιατί είχε νερά και λάσπες! Εγώ όμως ,όταν αυτός μιλουσε ,χάζευα και πήγα στην παιδική.

Εκει ,καθώς πήγα να πηδήξω ,απο μια μικρη τσουλήθρα ,στραμπούληξα το πόδι μου και πονούσα!
Λέρωσα το παπούτσι μου και το παντελόνι μου ,αλλά ο αδερφός μου ,ο Νικόλας ,με είδε και με βοήθησε να σηκωθώ! Στην τάξη πονούσα ακόμα και κούτσαινα!
Φοβόμουν τι θα έλεγε η μάνα μου ,όταν θα με έβλεπε και θα με μάλωνε!
Πράγματι ,μόλις με είδε ,όταν σχόλασα άρχισε: '' τι παπούτσι είναι αυτό; πώς έκανες έτσι το παντελόνι σου; ''
Εγω δε μιλούσα και σκεφτόμουν τι τιμωρία θα μου βάλει στο σπίτι,όπως στην Κάσο που είχαμε πλημμυρίσει τις τουαλέτες μιας καφετέρειας και μας έβαλε τιμωρία μια εβδομάδα!
Ευτυχώς δε με έβαλε τιμωρία ,τυχερός ήμουν αυτή τη φορά!
Μου έβαλε επίδεσμο στον αστράγαλο και με έβαλε να ξαπλώσω.Εγώ όμως βαριέμαι και θέλω να χοροπηδάω ,όπως ο αδερφός μου!



Η τεμπέλα μάνα μου ,μού το έδεσε πάνω απο την κάλτσα και περιμένω τον μπαμπά μου να το φτιάξει κανονικά.


ευτυχώς που ήρθες μπαμπά!
Αυτά ήταν τα σημερινά μου νέα! Την επόμενη φορά θα πούμε περισσοτερα!

6 σχόλια:

  1. Περαστικά σου Πεπιτούλη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ! Χάρηκα που με διάβασες! Πετρος.

      Διαγραφή
  2. αχαχαχχαα Πεπιτούλης! Τρελάθηκα ! :)
    Περαστικά και να την ακούς τη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει ,θα την ακουω!Μου αρεσει που σου αρεσει το χαϊδευτικό μου!
      Πετρος

      Διαγραφή
  3. Χμ! Κι εγώ θυμάμαι τον αστράγαλό μου σε νάρθηκα... κι εμένα να θέλω -και να προσπαθώ- να χορέψω!
    Περαστικά σου, ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα! ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειμαι καλύτερα ,σε ευχαριστω πολύ!Πετρος

      Διαγραφή